20 Ekim 2008 Pazartesi

JEL FORMIK ASIT

Varrova mucadelesinde kulanmadigimiz ilac kalmadi nerdeyse, bugune kadar uretilmis nerdeyse tum ilaclari kulanma imkanimiz oldu allaha sukur buda uretilmis yeni bir ilac en azindan bizim icin yeni yoksa dunyada coktan kulanilmaktaymis meger ,bizde istanbuldan istedik sagolsunlar bizi kirmayip bu ilaci gonderdiler dogrusu icim cok isindi bu ilaca hem formik asit hem jel pes dogrusu formik asit kosovada cok fazla kulanilmasina ragmen jel hali ilkez kulanmaya basladik tabi oda BIOHAYAT saesinde bakalim artik,bunu onumuzdeki donemdede kulanmaya devam edecegiz, biz bazi testleri yapmaya basladik sonuclarida yayinlayacagiz artik ...

4 yorum:

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

fatih abi
bir bloğa 0
kosovada arıcılar
şerbetleme
ve
bölme tahtası kullanılmaz
demişsin
bu doğrumudur
yoksa benmi yanlı aanladım
bizi aydınlatırssn sevinirim
kosovaya selamalr

Fatih dedi ki...

merhaba taskin kardes evet dedigim dogru kosovada aricilikla gecimini saglayan aricilarin serbetleme yapmadigi dogrudur bolme tahtasi hele hicbiz zaman kulanilmayan ve kulanilmayacak olan bir metotdur ve kesinlikle hata iki katli kislatmalar tercih edilmektedir , varrovayla mucadelede yavrunun hic olmadigi bu donemde ve agustosun basinda yapilmaktadir ben cogu arkadaslara msn de bu bilgileri paylastim ama nedense cogu arkadas burasi baska diye gidip gecti bende anlayamadim oysa ari her yerde aridir ve turkiye ve kosova arasinda iklim farkida pek farkli degil mesela bir ornek vereyim istanbulda kar yada yagmur yagarsa iki gun evel yada iki gun sonra bizdede ayni ortam daha nasil uyumlu olabilir kalsaglicakla saygi ve selamlarimla

erbabarici dedi ki...

SELAMLAR FATİH BEY!
Ben eskişehir mahmudiyede arıcılık yapan Hasan kardeşin.Blogun çok güzel umarım çalışmalarında güzel ve bereketli olur,bende aynı kullandığın jelden kullanıyorum inşallah faydalı olur;
TÜRKİYEDEN SELAMLAR.

Fatih dedi ki...

tesekurler hasan kardesim